کلمپ مولتی متر ولیو مدل VMC-1 | مولتی متر VALUE

Valio multimeter model VMC-1

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اقلام همراه: کیف دستی، باتری، پراپ، سنسور اندازه‌گیری دما و دفت...
  • باتری: دو عدد باتری 1.5 ولت
  • برند: VALUE
  • جریان: 0 تا 400 آمپر جریان مستقیم
فروشنده فروشنده: فروشگاه انلاین خلیج سرما
آماده ارسال ناموجود
1,350,000
2%
1,330,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کلمپ مولتی متر VALUE مدل VMC-1، در وب سایت کمپانی VALUE با عنوان محصولی با طراحی تراشه هوشمند و بسیار دقیق معرفی شده است. یکی از ویژگی های رقابتی این محصول قیمت بسیار مناسب نسبت به کارایی‌های آن می‌باشد. کلمپ مولتی متر VALUE مدل VMC-1 قابلیت اندازه‌گیری ولتاژ AC/DC، جریان AC، مقاومت، دیود، ضخامت، ظرفیت خازن، دما و عملکرد نگهداری داده را نیز دارد. همچنین قابلیت اندازه گیری حداکثر دقیقه، اندازه گیری مقدار نسبی، ولتاژ بدون تماس (NVD) را نیز داراست. این محصول مکانیزم خاموش شونده ی اتوماتیک نیز دارد. بدین صورت که: (اگر شما "مولتی متر" را روشن کنید. سپس به مدت 15 دقیقه از آن استفاده نکنید، به منظور ذخیره انرژی و عمر باتری، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود.)  

مولتی متر (Multimeter) دستگاهی برای اندازه‌گیری چندین کمیت الکتریکی می‌باشد. از نمونه این کمیت ها می توان به ولتاژ، جریان، مقاومت الکتریکی، ظرفیت خازنی و... اشاره کرد. درواقع می‌توان با استفاده از مولتی متر، سلامت یا مشخصات قطعات الکتریکی یا الکترونیکی را نیز ارزیابی کرد. مولتی‌ متر از اساسی‌ترین ابزار مهندسان و تعمیرکاران برق و الکترونیک است. معمولا در هر کارگاه، تعمیرگاه یا آزمایشگاه برق این محصول یافت می‌شود. مولتی‌ متر، دو نوع آنالوگ (عقربه‌ای) و دیجیتال (رقمی) دارد. اگرچه استفاده از نوع آنالوگ آن، دیگر منسوخ شده‌است. در مولتی‌ متر می‌توان به وسیله یک سِلِکتور قابل چرخش (کلید انتخاب‌گر چرخنده)، کمیت‌ الکتریکی موردنظر برای اندازه‌گیری و نیز حدود آن را انتخاب کرد. برای استفاده از مولتی‌ متر لازم است با هر کدام از کمیت‌های الکتریکی آشنا بود؛ چرا که هر یک، واحدی مشخص دارد. نام دیگر مولتی‌ متر، که البته امروزه کمتر رایج است، آوُمِتر (Avometer) است. این اسم از حروف اول کلمات آمپر (Amper)، ولت (Volt) و اهم (Ohm) برگرفته شده‌ است. 

اولین وسیله برای اندازه‌گیری پارامترهای الکتریکی، گالوانومتر (Galvanometer) بود که در سال 1820 برای اندازه‌گیری جریان‌های کم ساخته‌شد. گالوانومتر (آمپرسنج) را می‌توان با سری کردن یک مقاومت با آن، برای اندازه‌گیری ولتاژ، و با استفاده از پل وتستون، برای اندازه‌گیری مقاومت، نیز به کار برد. گالوانومتر، نمونه اولیه مولتی متر و آمپرمترها بود که تنها در آزمایشگاه کاربرد داشت و بزرگ و حساس بود. اولین مولتی‌ متر در دهه 1920 اختراع شد. ساخت این مولتی متر را به یک مهندس اداره پست بریتانیا با نام  Donald Macadie نسبت داده‌اند. این دستگاه می‌توانست جریان، ولتاژ و مقاومت را اندازه‌ بگیرد. او این دستگاه را آوُمتر Avometer نامید. مولتی‌ مترهای امروزی با بهره‌گیری از مدارهای الکترونیکی و پردازنده‌های ساده، انواع پارامترهای الکتریکی را اندازه می‌گیرند و بر روی نمایش‌گر ال‌سی‌دی نشان می‌دهند.  

Valio multimeter model VMC-1

اقلام همراه
کیف دستی، باتری، پراپ، سنسور اندازه‌گیری دما و دفترچه‌ی راهنما
باتری
دو عدد باتری 1.5 ولت
برند
VALUE
جریان
0 تا 400 آمپر جریان مستقیم
جعبه
دارد (کیف)
دامنه ولتاژ
0 تا 600 ولت جریان مستقیم و متناوب
رنگ بدنه
آبی-مشکی
قابلیت اندازه گیری جریان AC
دارد
قابلیت اندازه گیری دما
دارد
قابلیت اندازه گیری دیود
دارد
قابلیت اندازه گیری ظرفیت خازن
دارد
قابلیت اندازه گیری مقاومت
دارد
قابلیت اندازه گیری ولتاژ AC
دارد
قابلیت اندازه گیری ولتاژ DC
دارد
مدل
VMC-1
کشور سازنده
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...